Archieven: Classes

Yoga (EasyFlow/Yin)

  Body&Mind. Combinatie van vloeiende yoga-bewegingen en statische houdingen. Veel aandacht voor ademhaling en als afsluiter een meditatie.

Pilates/YinYoga

YinYoga Body&Mind. Statische houdingen, met extra aandacht voor ademhaling, met als afsluiting een heerlijke meditatie. Goed voor balans, flexibiliteit en ontspanning.   Pilates Oefeningen geconcentreerd op het gebruik van je core (rug en buik). Bevordert een goede houding en verbetert flexibiliteit. Dit programma is geschikt voor iedereen.

Zumba

Fitnessprogramma dat gebaseerd is op latijns-amerikaanse dans, zoals salsa, merengue, samba en cumbia, gecombineerd met moves uit hiphop en dance. Calorieën verbranden op opzwepende gezellige muziek, waar je vanzelf vrolijk van wordt. Dit programma is geschikt voor iedereen.

YinYoga

Body&Mind. Statische houdingen, met extra aandacht voor ademhaling, met als afsluiting een heerlijke meditatie. Goed voor balans, flexibiliteit en ontspanning. Dit programma is geschikt voor iedereen.

XCO Walking

Wandelen met (of zonder) 2 xco’s, waarbij tijdens het lopen ook het bovenlichaam wordt getraind. Onderweg worden nog extra oefeningen gedaan. Heerlijke training in de buitenlucht. Dit programma is geschikt voor iedereen.

XCO

Door gevarieerde oefeningen met een aluminium buis gevuld met grit krijgen de spieren, met name het bindweefsel een extra belasting, waardoor de belastbaarheid van het bindweefsel wordt vergroot en de kans op blessures afneemt. Dit programma is geschikt voor iedereen.

Pilates

Oefeningen geconcentreerd op het gebruik van je core (rug en buik). Bevordert een goede houding en verbetert flexibiliteit. Dit programma is geschikt voor iedereen.

HIIT

Training van 30 minuten, ter versterking van buik-, rug- en bilspieren. Het verbetert de kracht en werkt preventief tegen blessures. Dit programma is geschikt voor iedereen met een redelijke basis-conditie.

Dance

Verschillende dansvormen in één les! Van HipHop, Latin, Disco, alles komt aan bod. Dansend aan je conditie werken. Dit programma is geschikt voor iedereen.

Core

Training van 30 minuten, ter versterking van buik-, rug- en bilspieren. Het verbetert de kracht en werkt preventief tegen blessures Dit programma is geschikt voor iedereen.